Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

星期二, 六月 12, 2007

虽然不是S.H.E的歌迷,但是读到一半也会有想哭的感觉。

—————————————————————————————
發言人:Ella發言時間:2007-06-05 19:58:29

薔薔一帶回家就生病了
他能活到現在真的是奇蹟
很感謝醫生延長了她留在我身邊的時間

薔薔是因為內分泌一直影響她
所以醫生建議讓他開刀切除三分之一的卵巢子宮
之前他有過兩次開刀的經驗
都還算順利
但這一次
連醫生都覺得很玄
千萬分之一的機會
竟然讓我們遇到
只能說她的時間到了
她為我承受的苦也夠多了
是時候讓她好好休息了
現在的她在菩薩身邊做小天使
呵護著每個她愛的人
大家收起悲傷
跟我一起祝福她
我告訴我自己
為她留下的眼淚到昨天為止
如果一直哭
她會離不開
因為她愛我的程度一定會為我留下來舔乾我的眼淚
但是我不要她再為我做什麼了
我只要她好好的做她的天使就夠了
跟我一起收起眼淚 為她祝福吧
謝謝大家
我會好好的
別為我擔心喔
—————————————————————————————

让我也想起了我以前的狗。唉。




j`esse=j`essie=jie`xi=曹格`石:OKAY LAH
j`esse=j`essie=jie`xi=曹格`石:i'm a lousy fren. haha.
dumbooooooooo:ya!
j`esse=j`essie=jie`xi=曹格`石:haha
j`esse=j`essie=jie`xi=曹格`石:i noe lah. dun need to emphasize. thank you.


seriously i really think i'm a lousy friend. for one, i don't bother to remember birthdates. for that, i don't expect others to remember mine too. also, i'm self-centered aka selfish. i don't bother to talk or explain myself when i don't feel like it. but i also don't expect others to understand me. AND i'm always late. OKAY. i'm a lousy friend. but i don't feel like changing. which makes me a even lousier friend. great. i'm babbling rubbish already. thank you for reading my rubbish. i shall listen to lullaby and go to sleep. good night.

2 条评论:

Anonymous 匿名 说...

Must fine you 50 cents everytime u are late... :P

And no sleeping until you count finish the sheep.

1:56 上午  
Blogger me-myself-i 说...

HAHHHAHHAHAHAHA.

12:48 下午  

发表评论

订阅 博文评论 [Atom]

<< 主页