Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

星期六, 五月 26, 2007

back!


i just woke up. after sleeping for around eight hours in the afternoon. lol.

then i wanted to transfer my pics. but couldn't find my usb cable. so i had to transfer everything via BLUETOOTH. how slow and ridiculous.

想说的是。我真的讨厌别人动我的东西然后把它们收在我找不到的地方。烦死了。
然后我的喉咙很痛。又一直咳嗽咳嗽咳嗽。很累,很烦。



(过了几个小时……)
本来想update的心情都没了。因为翻了半个家还找不到我的usb cable。
我是死也要找到它。还有我的hp charger。



等你回来。找你谈判去。

0 条评论:

发表评论

订阅 博文评论 [Atom]

<< 主页